Yigit_Yagiz_Moms merhaba arkadaşım bizde aynı durumdayız normalde evde yaptığı hiç birseyi psikiyatristin yanında yapmadı taklit yapar yemek seçmez hayali oyun oynarız tv tablet telefonu kestik ikiz benim çocuklarım.tek bakıyorum hep evdeydiler dışarı çıkaramadım.bu süre zarfında herseyi anlıyorlar ama işlerine geleni yapiyorlar oyunu kendilerini başlatır mesela kart oyunu oynarız orada aynısını bulunca eşleştirir bana gösterir kızım.Kızım henüz konuşmuyor ama herseyi anlıyor.kumandayı ver desem vermez ama git ördekli kitabını getir desem koşa koşa getirir ve ben kitabını okurken tüm yüz ifadelerini yapar bütün uzuvlarını biliyor normalde 2.5 ay oldu tv keseli 5 kelimesi vardı suan 50-60 kelimesi oldu.hafiften şarkı mırıldanıyor oğlumda ise 200-300 kelime var göz temasları iksininde iyi dışarıya çıktık mı pek kimseye pas vermezler ama evde yabancılar gelirse bile onlarla oyun oynarlar kızım her türlü oyuncakla oynar takıntılı davranışı yok dizmesi yok ne bileyim doktora gittik özel eğitim önerdi bizde gideceğiz işte bayramdan sonra yanlış anlamazsanız eğer fikirlerinize ihtiyacım var nisayudum21 Instagram kullanıcı adım acaba uygun bir zamanda fikir alışverişi adına konuşabilir miyiz? Bende uyaran eksikliği olduklarını düşünüyorum çünkü hırcın değiller çişlerini tutuyorlar yani kafam Allak bullak okuyan arkadaşlarım da beni yanlış anlamasın her anne gibi bende çok kaygılıyım bu arada çocuklar 33.haftalık doğdu 1 ay kücezde kaldılar