Elifsaid ya benim de yiğenim var 3 yaşında hiç konuşmuyor sadece ııı ıı diye eliyle gösteriyor bişey yapamayinca ağlıyor ben otizimden şüpheleniyorum. Dün annesine dedim hiç konuşmuyor mu dedim o da sadece anne baba diyor dedi ama ben hiç kelimesini duymadım sonra dedim ki 2 yaşında kiler bile anne baba diye söylüyor bu hiç konuşmuyor baksana cümle bile kurması lazım doktora sorsan mı acaba dedim o da yok ya 5 yaşına kadar konuşmaması normalmiş dedi bende bişey demedim. Mesela gözlerin ellerin nerede diye sorduğumuzda bilmez göstermez bişey istediği zaman ıı ıı diye eliyle gösterir ve etrafında konuşuyor arada. Bilmiyorum ama ben otizim diye düşünüyorum annesine de böyle demedim sadece sorsana doktora deyince o da öyle cevap verdi 🤷