Aysemmm93 evet kreşe gidiyordu zaten psikiyatra gittiğimizde. Kreşe devam etsin dedi doktor. Bol bol yaşıtlarıyla zaman geçirsin spor yapsın dedi. Biz de hemen cimnastiğe yazdırdık aynı zamanda duyu bütünleme almaya başladı. Sonra yüzme kursu, drama, modern dans, konuşma terapisi, flortime şeklinde devam etti. Şu an yaz dolayısıyla yazlıktayız. Burada da konuşma terapisi, modern dans ve yüzme için kurslar ayarladık. Yine bakıyoruz başka neye yazdırabiliriz diye. Çocuk çok hareketli enerjisini atmaya çalışıyor evde tıkılıp kalırsa hem enerjisini atamaz hem de gelişimi olumsuz etkilenir