uzuntulubyn69 Bebeğiniz kaç aylık ? Normalde de vücut yapınız nasıldı bence bu da etkiliyor. 48 kg hamile kaldım 69 kg doğuma gittim. Asla doğumda dedikleri gibi kilom gitmedi. 3. Gün 70 kiloydum. Oğlum 6 aylık bile değildi eski kiloma döndüm. Bu sürede yediklerime de dikkat ettim ama kendimi de yemek konusunda üzmedim. Canım çektiyse yedim ama canımın her gün çekmesine de müsaade etmedim. Diyet yapmadım yani, sadece olması gerektiği gibi beslendim. 6. Ayda kaslarımı çalıştıracağım sporlara başladım. 30gün fit diye bir uygulama indirdim onu uyguladım. 7 veya 8. Ayda hatırlamıyorum 46kilonun da altına indim. Göbeğim tam anlamıyla bence o aylarda tamamen gitti. Yumuşaklık vardı tabii ama yalnızca otururken. Oğlum 27 aylık. Sadece bir süre sporu bıraktım, ameliyat arası verdim yine iyileşme süreci vs derken kilom sabit kalsa da göbeğim geri geldi :) 5 gündür tekrar başladım bir şeylere. Hala ağır yapamasam da Ebru şallının 12 dk 15 cm incelme diye bir videosu var. Onu yapabiliyorum. Tatil zamanına kadar gider inşallah bu göbüş tekrar :)