uzuntulubyn69 Aranızda spor yapanınız varmı yediklerine dikkat etmeye çalışan vs ben yediklerime dikkat etmiyorum ama egzersiz yapmaya çalışıyorum bu göbek gider mi bilmiyorum 🤔
2cocuklumom uzuntulubyn69 4 aylık olduk diyet yapıyorum ama böyle aman aman değil 7 kg gitti kaldı 15 kg 😂 spor yapamıyorum çünkü sezeryan yeri ağrıyor direk 6 aydan önce başlanmaz dedi zaten ağırlık çalışılmaz sütün tadı değişiyor doktorum demişti yürüyüş yapıyorum bol bol
Happybaby06 uzuntulubyn69 13 kg verdim 7 kg daha var vermem gereken diyet yaptım emzirmeye uygun olarak ama göbek malesef gitmedi
Candanylmz uzuntulubyn69 ben spor yapmadım sezaryen agrı yapıyor 11 ay oldu ara sıra hala agrı yapar yani spor asla yapamadım sadece arada bi yürüyüş ve sabah akşam yeşil çay içtim sıfır göbek var 2 ayda göbek gidiyor ama bunun en önemlisi adet gördükçe her ay kendi kendine gitti şişligi yani 11 ayda anca eskisi gibi oldu
hazale966 Bende burda bekleyeyim doktorum sezeryan sonrası 6. Ayda egzersizlere başlayabileceğimi söyledi. Spor ve diyet yapınca gidiyor mu göbek bende merak ediyorum☺️☺️ bende başlayacağım 6. Ayda
uzuntulubyn69 hazale966 doğrudur valla ben normal doğum yaptım o bile zordu iyileşme sürecim çok zorlu geçti sezeryanı düşünemiyorum valla
uzuntulubyn69 lidokain maalesef ki yanlış bir bilgi ben diyetsiz sadece sporla zayıfladım bi dönem sadece ekmeği azalttım başka hiçbişeyi kısıtlamadım 🙂
uzuntulubyn69 2cocuklumom o da iyiymiş verirsin zamanla 6 aydan sonra azalmaya başlıyor kilolar yemeğe dikkat ettiğin müddetçe 🙂
lidokain uzuntulubyn69 yanlış bilgi demeyelim ben diyetle devam ettim ama evet biraz kilo veriliyor ama göbeği toplamak sporsuz asla ve asla olmuyor..etrafımda kaç kişi varsa diyetle zayıfladı biraz okey ama göbek öylece kaldı bende dahil..çünkü kasların sıkılaşmasi lazım. Birazda insanın genetigide onemli Gebelikte 9 kg aldım iki hafta içinde 11 kg verdim ve göbek inanilmaz.kaldi. hâlâ var
lidokain uzuntulubyn69 28 aylık oğlum bende yeni başladım spora evde Leslie ve başka hareketlerle devam ilk haftam Çok diyet yaptım bozdum kilo verdim ama göbek terketmiyor beni sporsuz olmayacak
uzuntulubyn69 Happybaby06 maalesef göbek ufakta olsa kalıyor benimde bi çok kilom gitt hamilelik öncesi 58 dim doğum 69 civarı girdim galiba şimdi 57 ye düştüm ama göbek yerli yerinde birazda olsa spor ile sıkılaştırmaya çalışıyorum
uzuntulubyn69 lidokain aynı şeyi demişiz hemen hemen ben egzersizle gittiği kanısındayım egzersiz asla gitmiyor doğru düzgün ben tam böyle düşünüyorum 🤷♀️tabi biraz mideyi kısmakta gerek ben diyet yapmadım hiç
lidokain uzuntulubyn69 bence ikisi ile desteklenmeli. Spor biraz sıkılaştırıcı etki yapabilir yağı yakar ama üstten yedikçe var olan yapı hep aynı kalır. Dediğim gibi sanırım biraz vücutla alakalı. Benim yapım göbekli bir yapı en zayifken bile bekarken ayva göbeğim vardi. Sizin metabolizma hızlıdır hemen yakiyordur sporla