Berilsmom Merve1705 çok geçmiş olsun size de . Benim kuzum da o kadar halsiz ve bitkin bakınıyor ki içim parçalanıyor
Berilsmom Karam canım çok sağol düşündüğün için. Daha iyi şükür ateşi bi daha hiç çıkmadı sadece biraz halsiz
Erencinarinannesi Berilsmom enfluvir macrol ve hava kullandık enfluvir verdiyse direk kullanın çocuğu harap etmeye gerek yok
Pantone Berilsmom şimdi araştırdım da sağlık bakanlığı da duyuru yapmış salgın varmış doktorun verdiği ilaçları kullanın diyor. Bende yarın aile hekimine götüreceğim bizimkide aynı şekilde hasta
Berilsmom Pantone bu arada doktora gidince daha kötü oluyorlar oradaki mikroplardan I yüzden ağzını falan iyi kapatın çocuğun
Ndderdem Berilsmom zaten bebeklere ılaç ıçırmek zor. Biz test yaptık pozıtıf cıktı oyle verdık ılacları. Ama surupları ıcırene kadar neler cektık valla 😣
Papatyam1703 Berilsmom geçen benim arkadaşada aynısını yapmışlar kabul etmemiş testini istiyorum diye yapmışlar ve negatif çıkmış tabi karar sizin
Berilsmom Papatyam1703 çok kötü durumdaydı kızım çok bekleyemedim düşünüp karar vermek için başladım ilaçlara . Ama iyi geldi ilaçlar. Araştırdım ve influenzayı önlemek anacıyla da veriliyormuş
Ndderdem Berilsmom çıkarıyorsa cıkardıgı kadarını tekrar vermek lazım... ben suyla emzikle destekledım maymun olduk vallahi 🤣