Berilsmom bebeğime 2 hafta tahlil yapılmadan antibiyotik verilerek tedavi edilmeye çalışıldı doktor ya bir bildiği vardır deyip kullandırdım antibiyotikleri. Geçmedi bir türlü inliyordu sürekli ateşi çıkıp düşüyordu yattığı yerden kalkmıyordu öksürük vardi. En son geçmediği için özel bir doktora götürdüm burnundan ornek alınarak tahlil yapıldı ve influenza a grubu domuz gribine yakalandığı belirlendi. Verilen antibiyotikle 1 günde kendine geldi. Demem o ki tahlil yapılmadan dogru teşhis konmadan ilac kullandırmayın.