Berilsmom test yapmayıp sonucu öğrenmeden tedavi etmek istemesi cidden büyük saçmalık..
Salgın var evet bunlardan biri de benim oğlum.
Ama test kesinlikle şart.
Zaten ağızdan örnek alınıyor 1 2 saniye sürüyor
.
Dün hastanede yattık bugün taburcu oldu oğlum.
Kaç tene serum yedi ateşi 39.7 8 lere kadar çıktı.. Yemek yemiyor halsiz neşesiz sürekli uyku halinde hiç alışkın değilim bu hallerine. 10 gün tedavi süresi varmış. Bugün şuursuz ateşi kesildi şükürler olsun stabil halde
Çok pis bir hastalık gerçekten şu an evde dinleniyo antibiyotik ve bu hastalığın ilacını içmeye devam ediyor..
Evlerden ırak...