Zeyyyynep yanikkozaanne hala sırtım ağrıyor ama regl olmadım pazartesiye kadar olmazsam tekrar kan vericem
Zeyyyynep yanikkozaanne Beyninizikullanmakucretsizdir Selamben_ Aloneeee Selamben_ _yusufunannesi Feridece28 adaatuna Eski9 Aloneeee Birdunyabircennetannesi ilongirav alimert32 _yusufunannesi ereninannesi_ Cihangiriinannesii ceriio _yusufunannesi balcocukkk Kızlar hamileyimm regl olmadım hâla erken gebelik testi aldım öğle vakti yapmama rağmen anında çıktı
Eski9 Zeyyyynep aaa hayırlı olsun kan testi bile tam sonuç vermemiş demek ki yukarda bir arkadaş yazmıştı 3 değer yine de yüksek tekrar kan verin diye 🙈 ilk testte de bariz çizgi vardı çünkü
Zeyyyynep Eski9 Aloneeee ilongirav ktnzehra49 balcocukkk Teşekkür ederim bizi biraz şaibesiyle şaşırttı ama varmış😂küçük olduğu için kanda çıkmamış yüksek ihtimalle pazartesi verdiğimde çıkar artık testte anında çıktı çünkü
Beyninizikullanmakucretsizdir Zeyyyynep değerin 3 çıkmasından belliydi ben hamile olduğunuzu düşünüyordum 🙈