Zeyyyynep elosunannesiiii _yusufunannesi adaatuna Feridece28 Aloneeee ilongirav _yusufunannesi Cihangiriinannesii 3melekannesi_ Eski9 meliksah1453 Kan testi verdim negatif çıktı 3.7
Feridece28 Zeyyyynep 4.25 ile öğrendim oğlumu.. Acilde ki doktor negatif dedi 2 gün sonra tekrar test verdim çünkü hissediyordum emindim, yükseldi
Bugleminannesi28 Zeyyyynep bence yuksek bir değer 5 ve üstü pozitif ama genelde 0,-1, şeklinde düşük rakamlar oluyor 3.7 bana yüksek geldi siz yine iki gün sonra tekrar bir kan testi gerin deri
yanikkozaanne Zeyyyynep bence birkaç gün hatta 1 hafta bekleyip tekrardan test yapın benim öyle olmustu
_yusufunannesi İdrar testiniz pozitif iki gün sonra kan veriniz betaniz yukselebilir inşaallah hayırlısı olsun cnm
Zeyyyynep yanikkozaanne Beyninizikullanmakucretsizdir Selamben_ Aloneeee Selamben_ _yusufunannesi Feridece28 adaatuna Eski9 Aloneeee Birdunyabircennetannesi ilongirav alimert32 _yusufunannesi ereninannesi_ Cihangiriinannesii ceriio _yusufunannesi balcocukkk Kızlar hamileyimm regl olmadım hâla erken gebelik testi aldım öğle vakti yapmama rağmen anında çıktı
Selamben_ Zeyyyynep belli bı çiz var cnm ikinci çizgi belli yani 😊 kaç çocuğun vsrdi cnm kaçıncı olcak bu hamileysen😊
Selamben_ Zeyyyynep test yanlış çıkmış o zmn demekki .hayırlısı olsun cnm hakkinda .dsnyor muydunuz bebek Hatayls mi olduğunu düşünmstn .birinci çocugun ne kadarlık cnm
Zeyyyynep yanikkozaanne hala sırtım ağrıyor ama regl olmadım pazartesiye kadar olmazsam tekrar kan vericem