_yusufunannesi Zeyyyynep ben size dedim inşaallah betanizda yükselir benimki 25.14 tu bana sağlıksız gebelik dedi doktor ama ilaç verdi folik asit kullandım bir hafta sonra yükseldi doktorda şaşırdı herşeyin hayirlisi
Zeyyyynep _yusufunannesi sabah verdim canım 75 çıktı pozitif demekki küçükmüş 4 gün önce verdiğimde negatifti
_yusufunannesi Zeyyyynep gözünüz aydın sagsalim kucağınıza alırsınız inşallah rabbim size bağışlasın🥰