polatrusa bende ilk şüphelendiğimde çok kafamda kurdum çok stres yaptım korktum hatta ama genetik testinin sonucu iyi gelirse biraz daha için rahatlayabilir düzenli ultrasonlarını yaptır, kardiyoloji nöroloji bu bölümlere de mutlaka git görün. Ultrasonu her 6 ayda bir diğer kardiyoloji ve nörolojiyi de bir sıkıntı görmezler ise yılda 1 kez kontrole gitmen yeterli. Ve düzenli olarak kalıklık ölçümü yapıcaksın kendin onuda öyle takip ediceksin yani aradaki fark aylar geçtikçe artıyo mu azalıyo mu takip ediceksin. Bende bu tanıyı öğrenebilmek için çok doktor gezdim eşimin görevinden dolayı ığdırdayım ve bir sürü doktora gittim hepsi başından savdı birisi azarladı üstelik. En son bir doktor daha ilgili davrandı ve beni bu bölümlere yönlendirdi her bölümde orda olmadığı için hemen memlekete gelip bütün tetkikleri yaptırdım bende