guzelligim şuan 21 günlük bebeğim var, sağ ayak parmağından biri eksik, allah vergisi demiştik, ama şuan büyüdükçe sol taraf büyüdü sağ ayağı küçük kaldı, dün gittiğim bir doktor hemihipertrofi olabileceğini genetiğe gitmemizi önerdi, yüzünün bi tarafıda bi tık küçük gibi, ne yapacağımı bilmiyorum