- polatrusa
@“polatrusa”#p38059809merhaba öncelikle geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum bizde aynı süreçlerden gectik ama biz 5bucuk ayliktik erken öğrenmek avantaj mi değil mi bilemiyorum bazen keşke hiç ogrenmeseydik dedik malesef cocukluk tomuru gelisme ihtimali var karaciger ve böbrek olani agirlikli tabi Allah neyi takdir ederse o geliyor başımıza kk de 27 yaşına kadar sorunsuz geldim diyen bi arkadaş vardı biz dr 3 ayda bir dese de 6 ay da bir kontrol ettiriyoruz olcum falan yapmıyorum 3 ayda cikti bizim sonucumuz sizde şimdi öğrenmiş olabilirsiniz sakın telaş yapmayın her şey imtihan biz ilk zamanlar çok kötüydük sizde öyle olursunuz daha çok küçük bi de size tavsiyem bebeğinizin ilk ayları düşünmeyin diyemem kendinizi de yormayin