İlk doktorumuz nimenrix i 2. Ayda istedi. Toplamda beş aşı oluyordu ben istemedim. Bekseroyu muhakkak olun hastanede yatan vakalar var dedi. Bekseroya 3. Ayda başladık 3-5
Başka bir doktor nimenrixi 7de başlarız dedi. Ben çocuğa çok yüklenmek istemedim zaten evde korunaklı. Bu şekilde olacak