Ozge17 ElmaliTurtamm aynen doktor da 9 aylık demişti sağlık ocağında ebe bişe sölememişti farklı ebe vardı o da 3. ayda menenjit rota virüs aşıları var dedi herkes farklı
H_y_c Ay kafam çorba oldu her doktor farklı mi ya bizde bugün bexero olduk 3 ayligiz 3 5 13 de bexero olacakmis diğerini söylemedi bizim doktorumuz 🤔
Mervegece Kaan-Afra20192014 biz nimerix i olduk sorun yaşamadık ama doktorumuz bexsorex ti sanirim onuda önerdi nisan ayında yaptıracaz onuda
H_y_c Kızlar biz dün bexero olduk banyo konusunda bişey söylenmedi ben de biraz önce duş aldırdım sonradan aklima geldi size banyo yaptırin yaptırmayin dendi mi 😟
Kaan-Afra20192014 Valla bu aşı konusu çok karışık ya benimde kafam çorba olmuştu araştırdıkça iyice karıştı en son artık doktorumuza bıraktım 🤷♀️
DogaIlaysMom Merve merhaba bizim de doktorumuz 3. Ayda nimenrix başlamayı önerdi. Aşıdan sonra nasıl geçti süreç ? Rica etsem anlatır mısınız? Teşekkür ederim. 🙏
Kaan-Afra20192014 DogaIlaysMom iyi geceler :) bizde herhangi bi yan etki olmadı sadece aşı olduğu gün biraz huzursuzlandı o kadar ateş falan yapmadı
Hayalozben Kaan-Afra20192014 niye yaptirmayacak misiz ki?? Biz ikisini de yaptirdik 7 9 13 te son doz kaldi Sadece 9 u 10 da yaptirdk 9 a devlet asisi girdi araya kizamik Nim 2 ,,,bex 3 doz.