Dilocan33 Smyrnaasimrani dogrudur yan etkisi cok olabilir ama nasil bu hastaliktan korunacaz ve tehlikeli bir hastalik. Ulkemiz yabanci dolu degisik degisik hastaliklar cikiyor ortaya. Bende arastiriyorum hala baska doktorlara da danisicam kucuk cocugu olanlara da soruyorum. Eczacima sordum nimenrix yaptirmis mesela. Baska biri hic birini yaptirmamis.
Dilocan33 Kaan-Afra20192014 buyur iste kime nasil inanalim biz? Sizin doktorunuz mutlaka yaptirin benimkide ben onermiyorum bosver diyo. Grip gibi felan bir hastalik degil ki 3-5 gune gecer diyelim ki ben rota virusten ölen 10 aylik bebek duydum. Zaten mevcut hastaliklar mutasyona ugrayip yeni yeni hastaliklar cikiyor ulke yabanci dolu bu cocuklarimizi nasil koruyacagiz insan sasip kaliyor valla.
Kaan-Afra20192014 Dilocan33 bize dediği göç çoğaldığı için rota virüs olsun menenjit olsun iyice çoğaldı
mraslan Kaan-Afra20192014 Acaba doktor size söyledi de siz unutmuş olabilir misiniz ? Bir arkadaşım da aynı bu şekilde takvim oluşturmuş doktoru fakat unutmuş o yüzden daha o da 7. Ayında yaptıracak menenjitleri 😌
Kaan-Afra20192014 mraslan unutmuş olamam çünkü her ay düzenli gidiyoruz :) aşı takvimini o şekilde ayarladı sanırım
Wee Kaan-Afra20192014 aynen bendr 3 ve 5 te rota yaptırdım 6.ay rutin aşılatından sonra 7ay bıtımınde nımenrıx ile başladım bu ay sonu yanı 8.ay sonu bexero seklınde devam edecek doktorunuz dogru demış
mraslan Kaan-Afra20192014 Olabilir bu dediğim arkadaşta düzenli gidiyordu aynı doktora ama söyleyince unutmuş doktorda istemiyor diye tekrar sormamış 😄 Geçen kendisi doktora sorunca öğrendi
Kaan-Afra20192014 mraslan 😂😂 yok ya bana 9.ay dedi hatta geçen ay da öbür ay aşı var dedi bi an tereddütte kaldım bak 😂
Esrasr Bugün bexsero 3.doz yapıldı. 3.ayda nimenrix ile başladık 4.ay bexsero diye her ay vurulduk.8.ay bexsero 3.doz oldu. 2 farklı virüs tipi a ve b için yapılıyor.
Maviskizimm Kaan-Afra20192014 bize doktorumuz 3. Ve 5. Ayda bexsero 13. Ayda nimerix dedi.1 yaş altındaki bebekler için bexseronun uygun olduğunu söyledi.3. Ve 5. Ayda yaptırdık
Atlasanne Kaan-Afra20192014 yaptırmış ve pişman olmuş biri olarak söylüyorum. yaptırMayın ... çok net.
rukiyee_ Kaan-Afra20192014 bizim doktorumuz da önerdi biz ilk dozunu yaptırdık fakat halk arasında ne gibi yan etkilerden bahsediliyor ki?