Biz de hem nimenrix hem bexero aynı anda yapıldı, 3.ve 5.aylarda.şimdi 13.ayda üçüncü dozları yapılacak. Çok ateş yaptı ve iki gün zorladı. Ama menenjit olmasından bin kat iyidir. İlerleyen aylarda da yapılabilirmiş ama yapılana kadar bulaşmamasının bir garantisi yok. Ben bu riski göze alamadım. Çünkü iyice yaygınlaştı maalesef.