buketzm düzgün bir cevabı hakediyor olsaydınız düzgün bir cevap alırdınız diğer bütün annelerin aldığı gibi, sizinle aynı düşüncede olan atak olduğuna inanmayan bir anne ne güzel cevap aldı mesela. Çünkü sizin gibi bebeğinizin dilinden anlamıyorsunuz gibi anlamsız ve çok bilmişçe bir cümle kullanıp dalga geçmedi. Anneliğimi yargılayan o yorumunuzla daha kötü bir üslubu hakediyorsunuz. Terbiyesizlik yapmadım dua edinde. Postumdan defolup gidin mümkünse.