DevosMom benim cümlem değil ki o. Videoyu bilseydiniz benim cümlem olmadığını anlardınız. Osman gönülalın cümlesi. Eğer bebeğiniz ağlıyorsa susmuyorsa onun dilinden anlamıyorsunuz demek doktora götürün mutlaka diyor. Ayrıca bebeğin dilinden anlamamak gayet normal sonuçta kahin değiliz öyle değil mi? Buna bu kadar yükselmenize gerek yok kaldıki bebek bu herşeye ağlayabiliyor. Doktorum oğlum çok ağlardı meğerse süt alerjisi varmış bunu çok sonra öğrendik dedi. Düşün kadın doktor bunu söyleyebildi. Neyse.