DevosMom ölsem unutmam o 4. Ayı ay düşününce bile içime bir ürperti geliyor sabahlara kadar salla uyumaz, emzir emmez, emerse de uyumaz, mama verirsin 2 saatte belki bitirir, oynarsın yorulsun dersin uyumaz sabaha kadar biri slingde koynumda biri arabada çok gezdik öyle az uyusunlar da dinlensinler huysuz olmasınlar diye esimle nöbetleşe bakıyorduk nasıl 12-13 saat uyanık kalabiliyorlardi hala hayret ediyorum ama iyi haber 5 aylık oldukları gibi bir anda gece yatirdim ve sadece beslenmeye kalkıp geri uykuya daldılar ve ben heyecandan sabaha kadar uyuyamadım bebekler uyuduğu için eşimi de kaldirmadim sabah annemi aradım anne gel de uyuyayım bir kaç saat diye 😂