Deletedmom238 Hiç stres yapmayın illa ateş huzursuzluk olacak diye bir şey yok.Aşılardan hemen sonra kucağınıza alın sakin ses tonuyla sakinleşmesini sağlayın☺️Eve geldiğiniz de 2 - 4 saatte bir kontrol edin ateşini zaten hemşire sizi bilgilendirir. 1 gün önceden banyo yaptırmanızı tavsiye ederim,aşıdan sonra 3gün banyo yasak çünkü..Biz hiç sorun yaşamadık,umarım siz de yaşamazsınız🙏🏻