Prensesss_annesiii bende hiç bilmiyorum ikinci ay aşısı iki bacak bi kola yapıldı hemşireye sordum hangi aşı zor oluyor diye 4 mü altı mı diye onlar değil de bi yaş aşısı zor oluyor dedi biz bunda bile baya zorlandık bakalım bi yaş nasıl olacak gerçi daha 10 ay var 😅😬