Deletedmom_113 hanımefendi dediğim gibi ben bunları bilecek kadar yeterince bilgi sahibiyim. Ben de biliyorum yahudilerin ‘tüm dünyada sadece yahudi kalana kadar öldür’ mottolarını. Benim sorum sadece her zulme uğrayana aynı oranda üzülüyorum dediğiniz için mesele insanlık meselesi dediğiniz için zulme uğrayan İsrailli ve yahudi olunca üzülmüyor musunuz? İdi. Ancak siz üzülmediğinizi direkt söyleyemediğiniz için -çünkü insanlık cevabınızla çelişiyor- böyle dolaylı ve kaçamak cevaplar veriyorsunuz. Ayrıca o göğsünüzü gere gere savunduğunuz Hamas dediğiniz oluşumun bile ne olduğunu bilmiyorsunuz. Televizyonlarda sadece sizin bilmenizi istedikleri kadar size izletilenlerle bilgi edinip burda ahkam kesmeniz çok saçma. Hamas dediğiniz oluşum; kendi halkının can güvenliğini almadan ama bir eyleme kalkışıp sonra da halkı zulüm görürken yer altında deliklerde kaçışan, Filistin halkına gönderilen yardım tırlarına ek koyan, bir çuval un alabilmek için yardım tırına koşan bir Filistinliyi kendi halkından bir insanı gözünü bile kırpmadan vuran, halkı açlıktan ölürken o tırlara el koyup kaçıran bir terör örgütüdür. Filistin halkının her zaman yanındayım kendimce boykot da ediyorum ama Hamas bir terör örgütüdür