KeremikoMoM_ 7ekimde hamasın festival alanında masumca eğlenen gençleri yukardan paraşütlerle gelip hepsini delik deşik etmesine, aynı şekilde 7ekim günü hamasın öldürüp çıplak cesedini kamyonetlerde sokaklarda gezdirip ölmüş bedenine tükürülen genç kadınlar için, hamasın o gece köylere baskın yapıp yataklarında uyurken öldürdüğü İsrailli bebekler çocuklar için de bu denli üzüldünüz mü? Eğer tek derdiniz araplık değilse derdiniz insanlıksa buna da üzülmüş olmanız gerekir çünkü. İnsanlık diyen herkese bu postta bu soruyu soracağım