ZeydsMom çok yerde zulüm var şimdi burda konuşmak istemiyorum çünkü çok fazla cehalet durumu söz konusu. Boykot etmiyorum günahsa benim günahım sevapsa benim sevabım. Boykot eden bir arkadaş wp de kendini paramparça ediyor, elinde İPhone 15. Boykot edene de saygım var. Ama bilin ki sadece Gazze’de insanlar ve çocuklar ölmüyor. Her yerde sessizleştirilmiş zulümler var.