gseraptemel 3.5 aylik ben günde 2 kere mama veriyorum bazen 90 ml bazen 120 ml. Biri öğlen uykusu için biri de gece yatmadan onun harici istedikçe emziriyorum. Mama bizim çok karışık oldu. Prematüre doğdu hastanede hemen hippi verdiler aşırı gaz yaptı sonra aptamil verdiler sürekli kustu. Eve çıkınca bi süre aptamil kullandık sonra 1 numara humana ya geçtik sindiremedi dudaklarına kadar morardı ikinmaktan. Sma 1 aldık gene aynı. Doktor da aptamil prematil al dedi onda normale döndü 3.5 kiloya kadar onu sonra sma ya geçtik şimdi de mama değiştirmeye korkuyorum sma da kaldık. Kilo alımı güzel doktor mamaya ihtiyacı da yok diyor ben kendim veriyorum hem uzun uyusun hem 2 kilo doğdu kilo alıp toparlasin diye. Başta süt baya geliyordu şimdi bana yetmiyor gibi geliyor mamayi belki cidden aç diye diyorum belki de psikolojik olarak aç diyorum kendime bilmiyorum. Tamamen kestim bi ara da hatta gaz çok olunca fark etmedi anne sütüyle de gazlı oldu. Şimdi 6 kilo oldu.