gseraptemel ozlemaryad çok iyi. Bizim doktor sadece ar mama kullanın dedi. Kendim normal mamayı bir iki defa deneyeyim belki geçmiştir diye düşünmüştüm, ama çok daha kötü oluyordu. O yüzden en başından beri ar mamayla devam ediyoruz hala
ozlemaryad gseraptemel benimki de normal yediği zaman çok çıkarıyor kontrolde konuşucam belki tamamen AR mama devam ederiz inşallah kısa zamanda düzelir miniklerimiz 🫶🙏🏻
ahsengunesveannesi gseraptemel 5 aylık oldu kızım.Anne sütü içiyor genelde.Ek gıda olarak da yardımlara başladık 4ncü aydan itibaren.Mama kabul etmedi çok denedim doktor tavsiyesiyle ek gıdaya geçtik
kuzeyinannesi06 aslhnkrts 2 ay 3 günlüğüz bizde aynı sizin gibi çoğunluk emiyor sabah uyanınca öğlen bide akşam yatarken günde üç kez mama veriyorum sadece kilosu ne kadar bebegınızn acaba
fisnereceli 46 günlüğüz, 2.5-3 saatte bir emziriyorum. Günde bir kere de biberonla buzluktaki ilk sütlerimden veriyorum.
ahsengunesveannesi gseraptemel ilk başta üç gün kuralı olmak şartıyla ev yoğurdundan başladım.Daha sonra havuç ,patates,kabak…v.s daha tadımlardayız ☺️
gseraptemel ahsengunesveannesi erken başlamanın herhangi bir zararı oldu mu sizce? Benim kızımın reflüsü var ve ar mama kullanıyorum. Ama asla iştahla içmiyor. Yani sevmediğini düşünüyorum. 1 ay sonra 4 aylık olacak,o zaman bende yavaştan ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum da. Ondan soruyorum 🤗
ahsengunesveannesi gseraptemel biz de yan etkisi olmadı sadece yoğurtta vücudunda kırmızılık oluştu.Doktora sorup öyle ek gıdaya geçmenizi tavsiye ederim.Biz de çok mama denedik ama hiç birini içmedi maalesef kilosu da düşük gelince doktor ek gıda önerdi.
dilarademiry gseraptemel benim sütüm hem azdı çoğalmadı hem de 40. Günümde ameliyat oldum emziremedim 2 hafta sütüm kesildi yok denecek kadar az geliyordu mecburen böyle çok üzücü
kanalize gseraptemel 6ay 23 günlük mama+ek gıda şeklinde gidiyor meme hiç emmedi mama aralığımız ort 3,5-4 saat aralarda meyve bulamaç ve çorba ek gıda alıyor
gseraptemel dilarademiry sağlık olsun. Her bebek anne sütü içecek diye bir zorunluluk yok. Böyle avutuyorum kendimi bende 🤷♀️
manolyahanim dilarademiry ne ameliyatı oldumuz ben de ameliyat oldum emzirmeye devam ediyorum bebeğimi
gseraptemel Deletedmom_113 benimki daha çok küçük. Yani ek gıda döneminde değil ama havalar çok sıcak diye biberondan suyu vereyim diyorum 😂
gseraptemel ozlemaryad reflüsü varken normal mama verilemiyor zaten ben denedim yani. Ar mama aptamil kullanıyordunuz dimi sizde?