Bebeğim 4 buçuk aylık 2 ay anca emebildi sütüm bitti doğduğundan beri mama destekli gidiyoduk artik sadece mama 150 mle cikardim gündüz 3 4 saatte bir gece 6 7 saati buluyor kendisi uyanmazsa vermiyorum arası uzamişsa rüya öğünü yapiyorum,bebelac gold kullanıyoruz suyu da mamaya başladiğımdan beri çay kaşığıyla günlük 1 2 kaşık veriyorum çünkü mama ağzında çökelek kıvamina geliyor ve öksürtüyor bebeğimi onu farkettim.