sekizaralik
Öncelikle kalbinizi ferah tutun.
ama şunu belirtmek istiyorum eğer çocuğunuz otizm ise bu zaten doğuştan olan bir şey bunun için kendinizi suçlamayın. evet ekransız bişeyler dhaa kolay olurdu ama en azından farketmişsiniz.
evet ekran hiçbir koşulda hayatında olmamalı ve olmamalıydı.
ama zarrarın neresinden dönerseniz kardır.
bence 18 ay bişeylere başlamak için çok geç değil.
kalbinizi ferah tutun,elinizden geleni değil en fazlasını yapın ve otizm bile olsa evladınızıın nasıl yol katettiğini göreceksiniz.
çıktığınız yol kolay değil ,geçtim bu yollardan ve oğlum daha 13 aylıktı.
şimdi oğlum 4 doktorun öngörüsüne göre üstün zekalı.
bunu niye söylüyrum
13 aylıkken otizim spekturumunda denilen çocuk,öyle belirtiler veren çocuk şu an 4 yaşına yaklaştı ve nerden nereye geldi,içinizi ferah tutun ve üzmeyin diye söylüyorum.
ümitsiz olmayın. bol bol sembolk oyun,akran iletişimi,bol kitap okuma ve sıfır ekran ile her şeyi aşacğaınıza inanıyorum