sekizaralik tebrik ederim sizi farkına varıp önüne geçmeye çalışıyorsunuz eminim başarırsınız siz ve kızınız. Ben de öğretmenim 5 senedir özel eğitimde çalışıyordum ve oraya gelen bir çok çocuk ekran yüzünden sıkıntı yaşıyordu. Benim kızım bi kaç gün sonra 3 aylık olacak kolik bir bebek çok zor günler geçirdik. Annem vs yardıma geldiğinde sakinleşsin sussun diye tv ye baktırıyordu onu bile engelledim ağlasın daha iyi dedim. Şuan hiç müzik ve ekran zaten açmıyoruz. Bazen yeni uyandığında tv açıksa öyle bir kitlenip bakmaya çalışıyorki daha şimdiden hipnoz oluyor resmen bakarken, direk kapatıyorum. Evet annelik zor ben tuvalete gidemeyip altıma kaçırdığım günlerim oldu, eşim gelene kadar ağzıma sadece kuru ekmek attığım oldu, tv açsam karşısına koysam bunları rahatlıkla yapabilirdim ama ileride yaşayacaklarımı düşündüm hep. Ekransız çocuk daha sakin daha dikkatli ve daha oyun oynayabilen çocuk oluyor, bizim desteğimizle tabi. Sizi canı gönülden tebrik ederim.