sekizaralik bende kendi aileme uzağım,eşimin ailesi dibimizde ve onlar geldiği zaman ne yaparsam yapayım tvyi açıyorlar.Oğlum onlarla izliyor ve inanın ki o kısa sürede bile kitleniyor ekrana ve hiç göz kırpmıyor.Evde yalnız kaldığımız sürede açmıyorum.Mümkün oldukça dikkat etmeye çalışıyorum.Ekranin ne kadar tehlikeli olduğunu bebeği olan herkese anlatmaya çalışıyorum ama kimse dinlemiyor +anlamıyor.
Maalesef ekran etkiliyor,kuzenimin 4 çocuğu var ve dördünde de maalesef konuşma geriliği hatta konuşma problemi,odaklanma sorunu var.Yasitlarina göre de gelişim problemleri var.Okula da gidiyorlar şuan ama maalesef çok gerideler.Aynı sorun abimin 2 çocuğunda da var,tv kapansa tablet,telefon var ellerinde… Büyük yeğenim 12 yaşında olmasına rağmen 7-8 yaşında gibi görünüyor.Ekrana o kadar bağlı ki yeme içme bile yok.Lütfen dikkat edelim lütfen.