miamia
Yazınız için çok teşekkürler
Gebelik eğitiminde bizlere bebeklerle sürekli konuşmak iletişim halinde olmamız tavsiye edildi. Ama gündüzleri mutlaka ses olsun, radyo açık olsun dediler
Ben youtube dan siyah ekran ingilizce konuşmaların olduğu podcast açıyorum.
Arada eğlenceli şarkılar da açıyorum bebeğim arkası dönük asla ekrana bakmayacak şekilde. Ben önünde sürekli tüm jest ve mimiklerimle dans ediyorum.
Uyaran deyince şimdi bi düşündüm, bu tarz sesler de bebeğimiz için uyaran mıdır, zararı var mıdır? Bebeğim üç buçuk aylık