sevalg bana da almadı ben de bu fikirdeydim anneler gününden sonra doğum günüydü hadi yine ben aliym utansın dedim hediyeyi çokta güzel aldı ne utanma var ne bişey ilk anneler günümdü birazcık kırıldım :/ güzel şeyler için bekletiyorum dedi bakıcaz görücez