Deletedmom_216 tugbacds cok kolay bisey kiz 😂 oyle zor degil hic sadece fotgoraf ciksrttircan sonra yuvarlak bisey ayarla mesela ornek vereyim kavanoz kapagi gini felan ya da tshtadan bisey artik neyse yuvarlar bisey olsun da. Sonra o yuvarlak seye gore fotoğrafı kesip yapistircan arkali önlü. Sonra ip baglamak icin ust kismina bi delik acicak ya da kanca gibi bisey daha yapistircan ip baglican o kadar cok kolay bisey aslında 15 dk da bile yapilir yeter ki kafanda bitmis halini canlandir gerisi geliyo valla
tugbacds Deletedmom_216 çok kolaymış gerçekten ama dışarı çıkamıyorum ki ben eşim olmadan bulunduğum çevrede hiç bişey yok araba var ama bebekle tek çıkamam baya uzak fotoğrafçı süpriz olmaz yani ben internet sitesinden yaptırdın sandım başta ondan sordum ama normal zaman için güzel bişeymiş 🥰
eflin_bebe Gonca4297 Haziran da hem babalar günü hem eşimin doğum günü hemde evlilik yıldönümü kaç tane hediye alacam ben şimdi yardımcı olursanız sevinirim 😂😂
Feyzosunannesi Gonca4297 baba kız resimli karikatür tabloları oluyor ondan yaptirmayi düşünüyorum ilk kızıma yapmıştım şimdi ikinci kızımla yapcam
Feyzosunannesi deren01 internete yazınca çıkıyor, resimli karikatür tablosu baba kız falan nasıl isiyorsaniz yazın orda çıkar karşınıza
Deletedmom_216 tugbacds kuzum esinle gittiginde hatira kalsin diye fotgraf cikartip dolabin ustune asicam de oyle cikarttir en son esinden iste bunu esin cikartinca sen de o sekilde yaparsin istersen yani fikir sadece benim ki tabiki sen bilirsin ☺️
gzdehlal Gonca4297 trendyolda baba oğul tşmrtü gördüm birinde aslan birinde parçası yazıyor ondan aldım bir de işyerinde masasına oğlumuzun fotoğrafını koymak istiyordu ne zamandı onun içinde çerçeve aldım foto koyarım yeter artar bile o bana hiçbir şey almamıştı almayı bırak kutlamamıştı da bende almayacaktım ama alıp utandırıcam ilk anne baba günümüzdü
turkansezgn gzdehlal ay resmen aynı şeyleri yapmışız düşüncemiz bile aynı utandırmak için aldım bende
Kirmiziboncugunannesi Zeh_ra Ay cidden neden böyleler ya biz de her sene birlikte annesine hediye seçeriz almaya birlikte gideriz hatta ilk adım hep benden gelir ( ne gerek varsa sanki hak ediyor da neyse) buna rağmen bi insanın eşi nasıl aklına gelmez ya odun işte odun bi çiçek al be hayvan
The_paues diapmelka vayy maşallah subhanallah diyelim nazar olmasın ince düşünülmüş gerçekten.sağolsun benim eşimde çoğu sabah işe gitmeden oğlum erken uyandığı için onu oyalar 2-3 saat bende uyurum aynı şekilde.hadi kahvaltı da hazırlar bazen diyim ama kolte mevzusunu mümkün değil düşünemez öyle bişey 😂 genelde ben ne istediğimi söylerim onu alır hediye olarak yoksa beceremiyor 😂
Usnac1995 Gonca4297 Drone, Pes, ıphone , laptop … bu tür birşey alsam sadece sevinir havalara uçar, onun dışında kıyafet çanta saat 9 senedir hep aldığım şeyler olduğu için birşey almayı düşünmüyorum 😂 Belki pasta yaparız oğlumla birlikte üfleriz
hasmelad Gonca4297 eşime güzel bir sofra hazırlarım inşallah Bir de bileklik alıcam Bayramda da babamlara giderken babalar günü için bir pasta yapıcam İkisine de üfleticem inşallah 😇
Kararsizaney Gonca4297 hiç bir şey almıyacam anasına çiçek alırken benim vefat eden annemede çiçek aldı mezarına diktik akşama kadar yanyanaydık kutlamadı bile
zumrasmom_ tugbacds aslında normal şartlarda asla özel gün derdine düşmem ama stresli zor günlerden geçtik geçiyoruz da hala ee ilk babalar günü de olunca da ilerde kızıyla hatırlayacağı bir anı olsun istiyorum
tugbacds zumrasmom_ pektabi iyi yapıyorsunuz bencede hediyeleşmek hem sünnettir hemde bence karşı tarafı mutlu edince insan mutlu oluyo ve karşılıklı değil bence yani benim eşimde geçen doğum günümde ne hediye ne pasta aldı sonradan almış ama ohoo ne anlamı kaldı 1 hafta sonra falan hediye geldi ama olay o değil güzel düşünün siz güzel olsun herşey 🥰
turkansezgn Gonca4297 benim eşimde bana almadı anneler gününde ama ben onu utandırmak amaçlı en azından ilk babalar günü deyip oğlumla aynı kombini yaptım hem zaten bayram beraber giyerler. Bide iş yerinde masasında olsun diye oğlumla fotoğrafını çıkarıp yazılı bi masa süsü aldım