NewMomm1 Gonca4297 valla eşimin doğru düzgün pantolonu yoktu kilo aldığı için hiç biri olmuyor 2 tane pantolon aldım😂 öyle boş boş ihtiyacı olmayan şeyler almak istemedim. Romantiklikten ziyade ihtiyaç odaklıyız karı koca😂 örneğin geçen yıl yıl dönümümüzde ne alayım hayatım bir ihtiyacın var mı dedi çeyrek al dedim hahshahdhshdha
Deletedmom_216 tugbacds kuzum esinle gittiginde hatira kalsin diye fotgraf cikartip dolabin ustune asicam de oyle cikarttir en son esinden iste bunu esin cikartinca sen de o sekilde yaparsin istersen yani fikir sadece benim ki tabiki sen bilirsin ☺️
tugbacds Deletedmom_216 hahahah çok mantıklı hee hiç aklıma gelmez böyle şeyler 😂 düşünücem bunu teşekkürler 😍
gamgun aysecdr 3 yil gecti bn de bunu unutmycm cok icime oturmstu. Sonraklerde almamasini dert etmzdm de ilkinde almasini isterdim. Hödük bunlar
Zeynali Gonca4297 kızımın saçından bileklik yaptıracağım ayrica bilekliğe kedimizin ve köpeğimizin resmini ekleyeceğim, tespih olarakta yaptırmayı düşünüyorum daha konuşmadım ama düşüncem bu şekilde 😇
gulhancolak Gonca4297 Kızlar benim esim babasini küçük yaşta kaybetms onunla hiç düzgün bir resmi yok bende esimin cocuklarimzla olan fotografina babasini da eklettirip oyle hediye vermek istiyorum bunu nerde yaptırabilirim maaliyeti ne olur fikri olan var mı?
Deletedmom_216 irem066 sakarya da bi dukkandan yaptiriyorum canim kapi susmuzu magnetlerimizi felan yaptirdigim yer ama bi siteleri felan car ki bilmiyorum dukkan ismini de bilmiuorum☺️ ama yapilisini anlattim cok basit bisey yapabilirsin mutlaka ☺️
DevosMom senbanabaksana ay cidden mi nasıl geldi güzel mi? Ekstra matkapa gerek yok değil mi sadece tornavida, uçlaro değişiyor
tugbacds zumrasmom_ pektabi iyi yapıyorsunuz bencede hediyeleşmek hem sünnettir hemde bence karşı tarafı mutlu edince insan mutlu oluyo ve karşılıklı değil bence yani benim eşimde geçen doğum günümde ne hediye ne pasta aldı sonradan almış ama ohoo ne anlamı kaldı 1 hafta sonra falan hediye geldi ama olay o değil güzel düşünün siz güzel olsun herşey 🥰
es0101 Eşim bana kolye bileklik altın set aldı ilk anneler günüm diye ama onun maddi değeri çok çok yüzsek ben alamam asla ama pasifte kalmak istemiyorum ne alsam bilemiyorum 😔
ndmr Eşimin ilk babalar günü. İlk olmasından dolayı bebeğimin ilk ayak izini ve ilk kalp atışını düz bir beyaz tişörte nakış olarak işlettim çok güzel ve anlamlı oldu.Tişört çok güzel duruyor.Bir de güzel bir Sedef kaplama tavla aldım.
seymassssss Gonca4297 ben adına temaya fidan bağışı yaptım kart gönderiyolar çocuğumuz yazmış gibi iyi ki varsın babacım tarzında 😊