diapmelka The_paues Sabah bebeğim erken uyanınca 2- 3 saat acıkana kadar onu oyaladı ben de uyudum Sonra kahvaltı hazırlamışlar beni uyandırdılar kızımın adı ipek ipek böcekleri ileride kelebek olduğu için kelebekli pırlanta bir kolye almış hatta kolye de 2 tane kelebek var biri büyük biri küçük biri ben biri kızımmış gibi. Çok da güzel ve romantik bir not yazmış 🤍 bebeğimin süt ürünleri ve yumurta alerjisi olduğundan tatlı yiyemiyorum o yüzden tatlı almamış yoksa alacakmış sevdiğim tatlılardan da 🤗
The_paues Gonca4297 bizim hepsi üstüste geldi dün doğum günüydü 8i evlilik yıldönümü 16sı babalar günü hepsine ne yapacağımı şaşırdım 😅
Grimor88 Beğendiği bir gömlek vardı onu aldim hatta verdim bile hsksjs inanılmaz tezcanliyim asla hediye saklayamam ya da son anda alamam önceden alır veririm 🤣🤣
bsr9696 sevalg doğrusu bu mu yoksa almamak mi kararsızım, eşimde beni kutladı para yok dedi almadı bişey 15 gün sonra robot süpürge aldık karttan geçip , evet yine benim için aldı ama önemli olan gününde almak veya şaşırtmak sürpriz yapmak değil miydi
sevalg bsr9696 benim eşimde hiçbir günü unutmaz, yılbaşında bile hediye alırdı. Bu sefer almadi unuttu akıl edemedi ya da. Eşinize göre davranın eğer bu hareketi samimi geldiyse size sizde hediye alın. Laf olsun diye yaptıysa gerek yok. Benim ilk anneler günümdü ve benim için önemliydi. Mahcubiyet duyacağını bildiğim için ben ona alacağım.
ozummm bsr9696 ya öyle düşünme adamlar tek maaşa dusuyor ev geçindiriyor sonuçta param yok demiş erkekler bu dönemlerde yapılan fedakarlıkları unutmaz eğer olgunlukla karşılayıp canın sagolsun dersen emin ol fazlasıyla karşılığını alırsın zamanı geldiğinde
aycasil bsr9696 bacım benimki kutlamadı bile. Anneler günün kutlu olsun demedi. Sen gene dua et. Parası olmadı belirtmiş sonrada almıs. Kız ben bir dal parcaçı görmedim. Paşa bey doğum günümdede aynısını yapti. Ben Anadolu yakasında oturuyorum. Yengem abim taa Avrupa yakasından pasta alıp geldiler gece saat 10da. Bizimki “aaaa bogon sonon doğom gononmoydo onotom” dedi. Oturdu pasta yedi.
birbebekle Gonca4297 ben beyaz bir tişört ve renkli kumaş boyaları almıştım. 5 aylıktı o zaman ayaklarını bastım rengarenk tişörtün üzerine😍çok mutlu olmuştu. Eşime doğumdan hemen sonra bebeğin ayak izini koluna basmışlardı eşim dövmemi yaptırsam çok güzel diye bi mutlu olmuştu tabi yapmadı😅
birbebekle emirtalhac ayy çok güzel çok heyecanlı olucak sizin için 😍 bu yıl içinde ne yaparız bilmiyorum bayramın birinci gününe denk geliyor sanırım
emirtalhac birbebekle evet bayrama denk geliyor Rabbim hiçbir evladı babasız bırakmasın baba hayatın anlamı ben babamı 2 yıldır kaybettim çok üzücü
1prensesannesi1 Gonca4297 anneler gününde beni yalnız bırakıp arkadaşının düğününe gidip kutlamayan bi kocaya bok bile fazla sanırım
Deletedmom_216 Gonca4297 ben farkli bisi olsun ve anlamli bisi olsun girdukce oglumu ve beni hatirlasin diye araba dikis aynasina asilabilcek fotgoraf yaotiriyorum. Bi tarafina sadece oglumuza bi tarafina 3 umuzun resmini koydurdum. Gunun bi kac sati arabada gectigi icin gordukce bizi hatirlasin ozlem gidersin diye boyle bisey düşündüm umarim hoşuna gider. Baska bisey almak istemedim herseyi var forma oarfum saat baska da daha anlamli bisey bulamadim açıkçası ☺️ bende boyle bisey uyarladim kafamda suan yapiliyo ☺️
busraalanya Gonca4297 çocuklarla birlikte bana çiçek almışlardı benle çocuklarla birlikte ona çiçek alacağım 😁( çiçekleri seviyor ) ve çocuklar resim yapacakmış ♥️