aysecdr Benim eşim de almadı. Erkek kardeşim dahi hediye yollamış çok sevindim çok şaşırdım. Ama eşimi öyle kabul ediyorum özel gublerde pek birsye yapmıyor, içinden gelip onaylamiyor öyle günleri sanırım ancak 365 gün bana hep destek ve anlayışla yaklaşan biri bunun için şükrediyorum. Sizin de öyledir üzülmeyin demek istedim, insan ister istemez bekliyor ama ben farkettim ki o özel günler dahi çok masum değil, eşler onu farketmislerdir belki😊