Zeh_ra Gonca4297 iki senedir anneyim kendi annesine hediye alırken bana begendirdi bana bir annele gunun kutlu olsun bile demedi . Ne Alicam ona
Kirmiziboncugunannesi Zeh_ra Ay cidden neden böyleler ya biz de her sene birlikte annesine hediye seçeriz almaya birlikte gideriz hatta ilk adım hep benden gelir ( ne gerek varsa sanki hak ediyor da neyse) buna rağmen bi insanın eşi nasıl aklına gelmez ya odun işte odun bi çiçek al be hayvan
dayes Gonca4297 sevdiği ve ne zamandır yapmadığım bir yemeği yapıp güzel bir sofra kurarım muhtemelen hediyeden daha çok bundan hoşlanıyor
D_deniz Gonca4297 ohhh Allah tan daha varmış. Aksesuar olabilir kalıcı olur. Benim eşim bileklik sever tesbih sever
aura_meselesi_bu_sekerim Gonca4297 arabasına Body kit taktırdım geçen sene Bu yıl ne yaparım bilmiyorum ☺️😊
zgnat Anneler gününde hediye almadıysam onunda babalar gününde almasına gerek yok bu konuda çok dertliyim ilk anneler günümdü büyük bir şey beklemiyordum küçükde olsa bir hediye beni çok mutlu ederdi 😊
buluutt Anneler gününde beğendiğim bir ayakkabıyı almıştı bana sağ olsun, ben de ona beğendiği ayakkabıyı sipariş verdim. Al gülüm ver gülüm herkes mutlu:)
bsr9696 sevalg doğrusu bu mu yoksa almamak mi kararsızım, eşimde beni kutladı para yok dedi almadı bişey 15 gün sonra robot süpürge aldık karttan geçip , evet yine benim için aldı ama önemli olan gününde almak veya şaşırtmak sürpriz yapmak değil miydi
kevserhmz sevalg bana da almadı ben de bu fikirdeydim anneler gününden sonra doğum günüydü hadi yine ben aliym utansın dedim hediyeyi çokta güzel aldı ne utanma var ne bişey ilk anneler günümdü birazcık kırıldım :/ güzel şeyler için bekletiyorum dedi bakıcaz görücez
diapmelka Gonca4297 akıllı saat mi alsam diye düşündüm ama işi gereği çok fazla saat takamıyor çiziliyor vs diye. Saat takma alışkanlığı yok ama belki akıllı saat takar 🤷🏻♀️ bilemedim Biri yorumlarda gs şampiyonluk tshirtü demiş bedeni olsa tereddütsüz onu alırdım. Kalmamış gelirse alıcam🤦🏻♀️ Ben bunun dışında evde piknik konsepti düşündüm. Piknik örtüsü ve yastıkları seti diktirdim. Kırmızı beyaz karelilerden. Salonda onları yerleştirip etrafını bitkilerle donatmayı düşünüyorum. Çok fazla büyük bitkimiz var evde. Bir de özel bir pasta yaptırmayı planlıyorum üzerinde komik sevimli bir yazı ile. 🥰 vakit olursa güzel de yemek yaparım ama bebekle çok kolay olacağını sanmıyorum. Onun yerine olmadı sipariş veririm eve😅 Eşimde benim ilk anneler günümde bu yıl çok çok ince düşünülmüş bir hediye almıştı 🙈 ben de o yüzden ince düşünülmüş bir şeyler yapmak istiyorum🤗