Berbat Bi sistem ya bugün kan veriosun yarın sonuç almaya gitme için bile randevu alma gerekiyor dün annem gitmiş kan vermiş doktor bekle öğleden sonra sonucunu al yoksa yarın gelip almak için tekrar randevu alman lazım demiş randevu desen hiç bir bölüme randevu bula.iorz randevusu ztn bakmışlar berbattı eski sistem yenisi ondan da beter olmus