Sonqulklnc durununannitoskosu bizzat yasadim bebegim sabaha kadar ateslendi sabah 04.00 de randevu aldim ayni gün oglen 13.00 icin.neyse sabah oldu cocugumun atesi düştü nesesi yerine geldi bnde dedimki iptal edim de baskasi kullansin yok ne mhrs den ne 182 den iptal olmuyor.2 gün onceden iptal etmeliymisim nasil olur bu sabah aldim randevuyu bebegim iyi oldu iptal etmek istiyorum dedigimde olumsuz yanit aldim ha gitmezsekte 2 hafta ayni branstan randevu alinmiyormus.tmm dedim kalktim gittim hastaneye muayene olduk aradan 3-4 gun gecti bizim ates yine geldi uzerine öksürük ama nasıl öksürük dedim randevu alim ama yok muayene olduğum icin 2 hafta verilmiyormus 😂yani o 2 hafta olseniz randevu yok😂😂 neyse ki esimi sabahtan hastaneye yolladimda cocuga elden sira aldi.muayene ettirdik geldik.çooook saçma bir uygulama randevuna gitsende gitmesende 2 hafta randevu yok😂
beynun_25 KuzeyinAnnesi03 aooww çok zor ya ama o kadr da tatlo. Benimki şuan kucakta uyuyor besige koyunca ağlıyor illa kucakta uyuyacak arada domates gibi kızario gaz çıkarınca yada kakasini yapınca yapınca da ayrı ağlıyor besi kirli diye bı yemek yapcam kırk kez akrini kapatiom her işim yarım kalıo gece olunca halsiz kalıyorum
ekimkizi_ Benim bebeğimden kan aldılar sonuçları 20 gün sonra anca göstericem kadin randevu al öyle gel dedi eee sonra da dicek ki zamani geçmiş tekrar ver saçmalık yani hiç hoşuma gitmedi en azindan yarim kalan işleme öncelik tanisin bu nasil tedavi yöntemi.
alyadua34 AleynaNur228 evet çok saçma bu yüzden 15 günlük randevu süresi beklemeyle birlikte 1 aya mal oluyor
alyadua34 durununannitoskosu ne yazıkki öyle kızımı özele götürdüm yazdığı ilaçlar 3 bin falan tuttu kız kardeşim eczacı cildiye ve KBBye git yazsınlar dedi sadece ilaç yazdırmak için gittim 60lira ödedim ilaclara şimdi acil cildiyeye gitmeli kızım ve randevu alamıyorum ilaç için kayor açıldı diye
yirmiikikasim23 vahidegehan İyi de bu çok saçma iki hafta içerisinde insanlar o hastalıktan ölebilir de kan değerleri 15 gün içerisinde değişebilirdi yanlış ilaç tedavisine başlanabilir gerçekten çok saçma