Sizce de çok saçma olmamış mı birkaç gün önce rahatsızlığım vardı ortopediye gittim şu an yine gitmem gerekiyor ama randevuma gidip kaydım açıldığı halde 15 gün önceden aşağı randevu alamıyorum hani dedim acaba kayıt mı açmadilar oluyor ya gitmeyince 15 gün boyunca randevu alamazsın yasak aynı bölüme diye 182′yi aradım aynı bölüme tekrar randevu almanız için 2 hafta girmesi gerekiyor araya bende bana çok saçma geldi şu an oraya gidemiyorum mecbur özele gidip muayene olacağım 🤕