[silindi] biz geçen hafta hem genetik hem de hematolojiye götürdük kızımı. Hematoloji önemli bir durum yok dedi. Kan değerleri ara ara düşüp yükselmiş dedi. Bir sorun yok çocukta dedi. Yine de kontrol kan istedi. Genetik doktoruna da götürdük, o da anamnez aldı, bizi bir test için fakülte hastanesine yönlendirdi. Sonuç 5-6 ayda çıkar dedi. Ama çocuğunuzda doğuştan olan bir sorun değil dedi. Yani testi yaptırmasanız da olur gibi konuştu. Bizde şimdilik o testi yaptırmayı askıya aldık açıkçası. Ayrıca süt ve yumurta testi sonucumuz da çıktı, negatif. 🤗