asliica123 gseraptemel bu dönemde herhangi bir şey kullandınız mı? Bizim en son 11 haziranda bakılmıştı hala 200-300 civarındaydı. 1000 ve üstünü göremedik.
gseraptemel asliica123 yok herhangi bir şey kullanmadık ama hemato onkoloji ve genetik birimine yönlendirildik immünoloji tarafından. Onlar da viral sebepli bir düşüşten kaynaklı olduğunu düşündüklerini söylediler. Öyleydi de galiba
dgncgl [silindi] doktor bize 3-5 yaşlarına kadar düzelir büyük ihtimal dedi. Şuanda 1.5 yaşındayız 3 ayda bir bakılıyor. Yorucu bir süreç gerçekten.değerleriniz birqz yükselip düşüyor mu yoksa hep aynı değerlerde mi çıkıyor
[silindi] dgncgl 500′ü geçmedi hiç. 100-200-300 bu şekilde gidiyor. Maalesef yorucu süreç. Bize de geçen 8 yaşı bile bulabilir, dedi.
dgncgl [silindi] düzelsin yeter ki düzeleceğini bilelim de endişe etmekten kurtulabilelim. Teşekkürler yanıtlarınız için🌸durumlara göre iletiimde kalırsak sevinirim