[silindi] hayır tabi ki ilk defa kan vermedik, doğduğu gün hastanede kan tahlili yapmıştık fakat gelin görün ki kan tahlil sonucumuz ortada yok. Yani muhtemelen kan hemoliz olmuştu ve çalışılamamıştı tahlil. Yani düşündüğümüz bu. Bu yüzden ilk doğum kan tahlili yok şuan. 20 günlükken bi soğuk algınlığı gibi bir hastalık geçirdi, babasından bulaşmıştı. Öksürük, göz yaşarması, nefes almada güçlük vardı. Ama 2 gün içinde iyileşmişti bile.