oykumira_19 yigit2021 aa öylemi aynı apartmanmı acaba ya bizim tuttugumuz yer 1.kat gibi görünüyor dışardan bakınca 2 gibi anlayamadık eger ordaysanız bilgi verebilirseniz çok sevinirim 😔
durununannitoskosu Renkler Merkezden biz çıkıyoruz ama ev sahibi 15 istiyor düşünen olursa iletebilirim
Ulkuumay Şırnak merkezi bilmem ama Şırnak İdilliyim tavsiye ederim size sakin bir ilçe cizre var oda güzel
yigit2021 Renkler tokilerde çıkıyor görürsem yazarım ama bazı ev sahipleri önden birkaç kira isteyebiliyo bilginiz olsun