oykumira_19 yigit2021 aa öylemi aynı apartmanmı acaba ya bizim tuttugumuz yer 1.kat gibi görünüyor dışardan bakınca 2 gibi anlayamadık eger ordaysanız bilgi verebilirseniz çok sevinirim 😔
serap203 Busra060606 ne zaman lojman başvurusu yaptınız canım başladı mı polisler için mi bizimde şırnak çıktı
Essare123 Kızlar merhaba bence lojman beklemeyin ev bulmanız sıkıntı olabilir biz geçen yaz geldik ev bulamadık çok zorlandık sonra mecbur kaldık bi ev bulduk ama asla memnun değiliz evden çok eski bi ev kiralar da çok fazla arttı