oykumira_19 Busra060606 yok eşyalı degil canım emniyetin hemen yanında toki varmış ordan tuttuk 10 bin lojman cıkmaz diyor eşim çıkmıycagından cok emin🤦♀️
oykumira_19 Busra060606 şimdiden kiralar uçmuş vaziyette ordakiler bile şaşırıyor fiyatlara buraya göre çok pahalı diyorlar ama mecbur tutuyoruz ev olmayınca işte
oykumira_19 Busra060606 inşallah çıkar bellide olmaz nasip tabi bizede çıkarsa tekrardan ordan taşınırız dedik
Renkler Ebruthncoglu Ebruthncoglu geç gördüm kusura bakma Bizde Kayseri’den sirnaga gidiyoruz eşim pöh
Ebruthncoglu Renkler estağfurullah hepimizin hakkında hayırlısı sizin merkez mi bizim ilçeler henüz belli değil
Busra060606 Renkler lojman da oturan hiçkimseye de rastlamadık grupta sanırım gerçi bizim lojmana gideceğimi de belli değil bi de geç açıklanıyormuş sanırım başvurular
Renkler Busra060606 Eşim bize çıkması düşük ihtimal dedi genelde ikinci sarka gidenlere çıkıyormuş o yüzden ev bakmaya başladık