Busra060606 Renkler maalesef henüz karar vermedik buradaki evim kendi evim eşyalarıma zara gelsin istemiyorum bi de 2. doğu bizim görev süremiz 2 yıl
alyadua34 Busra060606 ama lojman başvuruları başlamadı bildiğim kadarıyla o zamana kadar ne yapacaksınız
Busra060606 alyadua34 şu an zaten çalıştığı yerle ilişik kesilmedi lojman başvuruları da yakın zamanda başlayacak
Busra060606 Renkler eksi puan olarak yansıyormuş ama tek kriter o değil dedi eşim meslekte çalışma yılı falan da önemli dedi umarım öyle olur
Renkler Busra060606 Rabbim gönlünüze göre nasip etsin canım kiralar pahalı olunca çok lojman isteyen var insaAllah çıkar 🤲🏻
Ebruthncoglu Renkler merhaba siz nereden gideceksiniz şırnağa bizim de şırnak çıktı eşim polis istanbuldan gidicez kısmetse
Renkler Ebruthncoglu Ebruthncoglu geç gördüm kusura bakma Bizde Kayseri’den sirnaga gidiyoruz eşim pöh
alparslanboran Hepinize hayırlı olsun gönlünüze göre versin rabbim.4 sene önce geldim şırnaktan ev yoktu bulamamıştık o zamanda cizrede oturmuştum bi baaşkaydı çok özledim 😔
1baby2cat Bende 7 aydır şırnak Uluderedeyim. Genelde batıdan Ön yargıyla geliniyor buraya ama gelince işler değişiyor gerçekten huzurlu sakin bi yer. Ama ev konusu gerçekten sıkıntılı. Küçük bir yer olduğu için ev bulmak zor oluyor