bizim tayinde şırnak çıktı ama henüz ilçeler belli değil tercih yapacaktı eşim , herkes için hayırlı olsun . olduğumuz yerde şırnak’tan gelen arkadaşlar var çift doğu yapıp dönmüşler ve yine olsa yine gideriz diyorlar şırnak için . umarım sağ sağlim iyi bir şekilde bitirir döneriz batıya